Skip to main content
Search
sibling kissing sister

Naša priča

Već 125 godina, misija kompanije JOHNSON'S® je da kreira najnežnije proizvode na svetu. Proizvodi su toliko blagi da se mogu koristiti u svakom uzrastu i u svakoj fazi bebinog života. To je naš standard za nežno.

Ali, nežno nije samo u našim bočicama, već i u našem srcu.

U kompaniji JOHNSON'S®, verujemo u ogromnu moć transformacije nežnog u svetu.

Nežnosti prema našoj deci, prema njihovim snovima i ambicijama.
Nežnosti jednih prema drugima.
Nežnosti prema zemlji.
Nežnosti u načinu na koji koristimo reči, misli i dela.
Nežno znači bezbedno.
Nežno znači čisto.
Nežno znači samouvereno.
Nežno znači srećno.

To je razlog zbog čega je sve što pravimo, radimo i za šta se zalažemo nežno onoliko koliko vi želite da bude nežan svet.

Šta je potrebno posedovati da se bi se izabralo nežno: Naša obećanja

  • Nikad nećemo spuštati standarde

  • Koristićemo samo namenske sastojke

  • Bićemo otvoreni i iskreni

  • Mislićemo pre svega kao roditelj

  • Pomoći ćemo svetu da postane nežnije mesto

Moć mirisa

Odlučili smo da zadržimo parfem u našim proizvodima jer miris igra ključnu ulogu u srećnom, zdravom razvoju bebe. U saradnji sa svetskim vodećim parfemskim kućama kreirali smo svoje nove nežne mirise.

Smanjenje uticaja na životnu sredinu

U kompaniji JOHNSON'S® nastojimo da pažljivo izradimo svoje formule tako da budu blage po životnu sredinu jer želimo da stvorimo proizvode koji su najbolji za bebe i svet oko njih.

Da li ste znali?

Preko 90% svih istraživanja u pogledu nege bebine kože koja su sprovedena u ovom domenu potiče iz kompanije JOHNSON'S®.

Pioniri u istraživanjima usmerenim na negu beba

Obavezali smo se da pružimo najbolje za bebe. Decenijama smo pioniri u istraživanjima kako bismo detaljno razumeli jedinstvene potrebe očiju, kože i kose beba. Ova nauka se nalazi u osnovi naših nežnih i blagih proizvoda koji zadovoljavaju ili prevazilaze vrhunske svetske regulatorne standarde.

Evo nekih od naših istraživanja u pogledu nege beba:

Vid

  • Bebine oči nastavljaju da se razvijaju nakon rođenja, zbog čega je vid poslednje čulo koje se u potpunosti razvije
  • Kontakt očima je od ključnog značaja za društveni razvoj
  • Novorođenče može da fokusira oči samo do udaljenosti od 20 do 30 centimetara (udaljenost do vašeg lica kada ga ljuljate ili hranite)
  • Bebe trepću 2 do 5 puta u minuti tako da su njihove oči podložnije iritaciji

Dodir

  • Fizički kontakt je bebina prva emocionalna veza i od ključnog je značaja za emocionalni i intelektualni razvoj
  • Koža je prva linija odbrane protiv toksina, iritanata i alergena
  • Bebina koža je do 30% tanja i osetljivija od kože odraslih
  • Hidratacija je ključ za jaku kožu bebe

Miris

  • Bebe su sposobne da mirišu pre nego što se rode
  • Ugodni i poznati mirisi poboljšavaju raspoloženje, smirenost i budnost
  • Miris majke može da zaustavi plač bebe
  • U jednoj studiji, bebe koje su kupane parfimisanom kupkom nakon kupanja su bile angažovanije sa svojom majkom 30% više nego bebe kupane neparfimisanom kupkom

San

  • Studije ukazuju na to da 20-30% beba doživi poremećaje u spavanju
  • Većina roditelja (76% u jednom izveštaju) izrazi želju da promeni neki aspekt spavanja svoje bebe
  • Postali smo partneri sa dr Džodi Mindel, vodećim stručnjakom za spavanje sa Sent Džozef Univerziteta i Dečije bolnice u Filadelfiji, kako bismo razvili Bedtime® rutinu u 3 koraka.
  • Pomozite svojoj bebi da zaspi brže i spava duže pomoću naše Bedtime® rutine u 3 koraka.
Back to Top