Hidratacija

Dehidratacija stvarno može da bude iscrpljujuća, a da ni ne shvatate šta vam se dešava. Ukoliko dojite bebu, izlažete se većem riziku da dehidrirate pa morate da pijete što više tečnosti. Izbegavajte napitke sa kofeinom i šećerom. To će vam samo još više oduzeti snagu, a preko mleka, kofein može da dospe i do vaše bebe pa ona može da postane još uznemirenija! Voda najbolje gasi žeđ pa je pijte što više – šest do osam čaša dnevno. Najbolji način da se setite da pijete je da popijete po čašu vode svaki put kada sednete da hranite bebu. Izbegavajte tešku hranu od koje ćete se osećati još teže (hamburgeri, pice i slično). Umesto toga, jedite lakšu hranu, koja je bogata tečnošću, kao što su voće i povrće sa malo testa.

Ne zaboravite da je i vašoj koži takođe potrebna hidratacija. Da biste pomogli hidrataciji vaše kože – i da biste imali trenutak za sebe koji vam je potreban – istuširajte se ili napravite sebi kupku. Uz dodatnu hidrataciju kože, tuširanje ili kupka će vam pomoći da opustite bolne i umorne mišiće. Koristite blago, hidratantno sredstvo za negu. JOHNSON'S® Baby SOFTWASH obogaćen jednom trećinom losiona za bebe, pomoći će vašoj koži da bude hidrirana dok je neguje. Toplo tuširanje će vam pomoći da se opustite. Ako ste imali carski rez, razgovarajte sa doktorom ili babicom da vam daju savet kako da se tuširate ili kupate.

Da bi vam koža zadržala vlažnost, nakon tuširanja, dok je još vlažna, obavezno nanesite sredstvo za hidrataciju. Sredstva za hidrataciju kao što su JOHNSON'S® Baby ulje ili losion pomažu koži da zadrži elastičnost i deluju hipoalergenski i sa klinički potvrđenom blagom formulom.